En mors skrekk

Ikke helgen som var men forrige helg så hadde vi en dårlig opplevelse. Først tok jeg med begge barna og gikk på skøyter på Myra, noe som var utrolig koselig. Med oss hadde vi broren min og kjæresten hans, og det var ganske så trivelig i solskinnet. Barna fikk prøvd seg på skøyter, og etter en liten stund på isen tuslet vi videre til en lekeplass like ved. Der spiste vi niste og lekte oss, og koste oss i vinterværet. Det var ikke før hjemturen at jeg ante at noe ikke var helt som det skulle.

 

Lillesøster klaget på vondt i øyet, og der og da trodde jeg det var starten på øyekatarr. Det var ikke før vi kom hjem jeg så hvor ille det faktisk hadde blitt. Øyet var superhovent og verre enn jeg noen gang har sett før. Det viste seg å være en allergisk reaksjon på noe hun hadde spist, og det hele endte med en tur på legevakta. Der fikk vi god hjelp og god behandling, og siden det var en allergisk reaksjon fikk vi komme inn med en gang.

Heldigvis gikk det veldig bra med lillesøster, men mammaen fikk seg en liten støkk. Det er aldri noe trivelig når barna må å sykehuset, men heldigvis er de så dyktige der, og man er i de beste hender.

Det tok ikke mer enn to dager før lillesøster var tipp topp igjen og mammsen kunne puste lettet ut.

1 kommentar

Siste innlegg