Er ikke verd det

Denne uken har barna måtte blitt levert to forskjellige steder før jeg har dratt på jobb, og for å i det hele tatt rekke dette så har jeg måtte stått opp klokka 5 på morgenen. Og selv om jeg har stått opp i 5tiden, så har jeg hatt en like stressfull morgen som alltid. Det er nemlig fort gjort å tenke at man har god tid når man står opp så tidlig.Men tar man seg for god tid, blir det fort travelt og dette har gått på bekostning av frokosten,

På Mandagen da jeg hadde det litt for travelt, presterte jeg å nesten kjøre meg fast i et dypt vannhull som var dekket med nysnø. Det hele endte med at understellet på bilen slo hardt mot bakken, og jeg var sikker på at jeg hadde ødlagt den. Jeg gikk bare å ventet på at det skulle blinke en varsel lampe om at noe var galt, men heldigvis har det ikke kommet noe varsel enda. Kanskje var jeg heldig denne gangen, men jeg har lært at det er på tide å roe ned noen hakk. Det hjelper ingen at man er stresset.

0 kommentarer

Siste innlegg