Det er så undervurdert!

Her i familien har vi blitt skikkelig hektet av å gå på ski, både storebror og mammsen. Det er leeenge siden jeg hadde så stor glede av å gå på ski som jeg har hatt de siste dagene, nå er jeg helt hektet! Å gå på ski er virkelig undervurdert, det er jo så fantastisk moro! På Lørdagen gikk vi vår første skitur sammen, jeg og storebror. Han har blitt så utrolig flink, og elsker å være med på skitur. Det var min første skitur denne sesongen, og vi lo godt da jeg forsøkte å stå ned bakkene uten å falle.

 Vi gikk to kilometer til sammen, og  etter turen kjente jeg at det å gå på ski er jo utrolig god trening også!På Søndagen gjentok vi moroa, men denne gangen var lillesøster med, og da kunne jeg ikke ha ski på bena. Mens resten av gjengen gikk på ski, løp jeg siden av med lillesøster i akebrettet. Kanskje ikke så populært å løpe gjennom skiløypene uten ski på bena, men må man så må man! VI campet i skogen, grillet pølser og spiste sjokolade. En fantastisk tur med andre ord!

I dag dro jeg på butikken og kjøpte meg ski, for egne ski har jeg ikke hatt siden jeg var lita, så det var jammen på tide! Nå skal vi ha mange fantastiske turer i tiden fremover. Det er lenge igjen av sesongen enda! (håper jeg:)

2 kommentarer

Siste innlegg