SÅ er vi her igjen

Denne uken har virkelig rast avgårde så fort at jeg føler jeg ikke har rukket noe som helst egentlig. Ettermiddagene går så fort, og denne uken har jeg ikke hatt tid til å trene mer enn en gang. Målet er minst 4 økter i uken, derfor må jeg nå være superflink og ta igjen alt i helgen slik at jeg kommer i mål med ukas treningsmål.

Jeg må innrømme jeg blir litt smågretten når jeg ikke får tid til å trene, for trening har blitt en viktig del av hverdagen. Så merker jeg at desto mer jeg trener, mer vil jeg trene. Jeg er overbevist om at det går an å bli avhengig av trening, og skal jeg være avhengig av noe, så er det bedre å være avhengig av trening enn av sukker! haha… sukkerkuttet går i alle fall veldig bra om dagen, og det er jeg utrolig fornøyd med.

Helgen er fullstappet med planer selv om det er vinterferie og mange velger å bare slappe av. Vi skal blant annet på barnebursdag, turn, og skiturer. SÅ må vi planlegge barnebursdag, handle inn til den og organisere og gjøre alt klart. Og sist men ikke minst, jeg må ta igjen husarbeidet jeg ikke har rukket tidligere denne uken, jeg må hente nye møbler som er bestilt, og jeg må helges handle. Så da er det ikke noe annet å gjøre enn å  skru opp tempoet så jeg rekker å komme i mål med alt. God helg alle sammen!  

1 kommentar

Siste innlegg