Happy birthday dear

På Selveste Kvinnedagen har tantebarnet mitt Ariana bursdag, og feiringen ble lagt til Lørdagen denne helgen. Da ble vi samlet hele familie for å feire prinsessa. Søs hadde disket opp med to fantastiske kaker som jeg desverre ikke kunne spise (siden jeg holder meg unna kaker og godis) men fra tidligere erfaring vet jeg at de er supergode!

Ariana ble veldig fornøyd med gavene, og fra oss fikk hun blandt annet en vårjakke som kommer godt med til våren. Barna storkoset seg og lekte sammen i flere timer. Det er så koselig å samles i festlig lag, og idag skal vi feire Ariana sin barnebursdag. Søs har invitert over 30 barn, og det skal være karnevalbursdag. Det blir moro! Vi gleder oss veldig, og ikke bare er det karnevalbursdag, men feiringen skal være i en gymsal! Det blir garantert gøy for barna! Noen bilder fra feiringen finner du under:

Etter bursdagen i går dro jeg rett på trening. Det har vært alt for lite av det de siste ukene, med forskjølelse i hus. Men dette skal det bli endringer på fremover nå. Vekta har gått ned en del, og jeg er motivert som aldri ført til å få orden på denne kroppen. Så nå er det bare å stå på fremover. Og forresten, jeg har holdt meg unna godis i 69 dager nå, noe som er ny rekord! Kunne ikke vært mer fornøyd! 

0 kommentarer

Siste innlegg