Ubeskrivelig

Påsken i år har rett og slett vært ubeskrivelig fantastisk. Jeg kan ikke huske sist vi har hatt så fantastisk vær HELE påsken, og vi har virkelig koset oss i finværet hver eneste dag. Det går ikke an å sitte inne på slike dager, så vi har vært på utallige aketurer, tur i Vassfjellet, utforsket forskjellige lekeplasser og vært på skiturer. Det ble bypåske i år, men det er ikke så verst det altså, det er utrolig mye moro å finne på når været er så magisk.  Selv om A har vært bortreist hele påsken så har vi koset oss så mye vi bare kan, og opplevd masse moro.  Jeg unner han en guttetur til USA, jeg tipper de storkoser seg i varmen!Ellers i påsken så har vi hatt middagsgjester ved flere anledninger, fordi jeg synes det er så kjedelig å spise alene (les: som den eneste voksne rundt bordet) og vi har grillet utendørs og bare slappet av og hatt noen herlige dager. Det har vært godt å koble av ordentlig, for hverdagen har vært i overkant hektisk de siste månedene, og jeg har følt meg konstant stresset på grunn av mange endringer som skjer rundt meg. Så dette har vært noen etterlengtede dager.  

2 kommentarer

Siste innlegg