Endelig er vi her

Min absolutte favorittårstid er våren, jeg elsker at dagene blir lengre. Og at jeg kan dra på joggetur i 8-9 tiden å likevel unngå å løpe i mørket. Sommeren nærmer seg med stormskritt, og temperaturene er stigende. Fuglene kvitrer som aldri før, og jeg har masse energi. Det er noe med den vårfølelsen altså, jeg liker den! Jeg elsker at det går mot lysere og varmere tider, dette er den beste årstiden uten tvil!

På hjemmebane har vi pusset opp en god del i det siste; Terrasse er beiset flere strøk, nye utemøbler er montert, vi har byttet om på soverommene, og malt og pusset. Barna har fått ny seng, og nye møbler, lekene er flyttet fra stuen til rommene, og vi har endelig fått oss nytt soverom med TV, diiigert speil og deilige hotellputer. Nå gjenstår kun montering av et  møbel, og jeg gleder meg til å bli ferdig med alt. Det har vært noen runder på Ikea, Skeidar osv i den siste tiden. Men når vi endelig blir ferdig med alt, da kan vi bare kose oss, slappe av og nyte at vi har frisket opp hjemmet. Det blir garantert bra, og snart nærmer vi oss 17.mai også!-. Jeg håper været er like knall da, for da blir dagen ekstra fin.

Skal legge ut noen bilder av oppgraderingen litt senere, må bare få inn alle bildene på Macen først. Ha en strålende ettermiddagen i vårvarmen!

 

1 kommentar

Siste innlegg