Lets go back in time

Nå er det lenge siden jeg har blogget, ja det er så lenge at det nesten føles litt rart å begynne igjen. Vet ikke hvordan jeg skal starte et innlegg en gang. Det er så mye som skjer for tiden, og som dere kanskje har lest her inne på bloggen tidligere, så synes jeg tiden går alt for fort. Slik er det fortsatt! Selv om dagene har blitt lengre, og det er sommertid på jobb (hvor jeg slutter 30 min tidligere) så er det vanskelig å få tiden til å strekke til. Men jeg trives jo med å ha det litt hektisk, jeg liker å ha hendene fulle. Det har liksom blitt hverdagen min, og en del av livet mitt. Og det er helt ok sånn egentlig.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Nå er Mai snart over, og sommeren er her for fullt. Mai har vært en fantastisk måned med knallvær og herlige dager. Et av høydepunktene i Mai var selveste nasjonaldagen. VI gjorde utrolig mye koselig, traff masse familie og storkoset oss i finværet.  Dagen startet vi med en herlig frokost hjemme, med både jordbær og “Champagne” til.  Etter frokosten gikk vi i barnetoget i nærmiljøet. Der traff vi masse kjentfolk. I år så gikk vi ikke hele runden til toget, men hoppet av halvveis fordi vi skulle videre inn til Trondheim Sentrum for å få med oss borgertoget. Borgertoget er alltid like moro å se på, for det er jo så mye forskjellig. Mange er så utrolig flinke der de turner og danser seg gjennom gatene.  Da vi var ferdige å se på borgertoget dro vi å spiste middag sammens med Johnny, Tone, Timo og Melina. Det er tradisjon, og noe vi har gjort hvert eneste år siden jeg var lita. Det varierer litt hvem som er med på middagen, men det er familie og venner, og alltid like koselig.   Etter en fantastisk dag i Trondheim by tok vi turen hjem til svigers på kakefest. Det har også blitt en koselig tradisjon, og barna storkoser seg med søskenbarna sine der. Vi satte på terassen og spiste gode kaker og is, og solet oss i solveggen. For en herlig nasjonaldag – dette er Trondheim på sitt beste. 

0 kommentarer

Siste innlegg