Det er ikke til å ta feil av

Det er helt utrolig dette med Trøndersommeren. Mai var mildt sagt helt perfekt, og vi har aldri hatt så mange solskinnsdager sammenhengende på så lenge jeg kan huske. VI hadde en måned sommer før sommeren egentlig skulle begynne, men når endelig kom til Juni, ja da var det slutt på sommeren. Det er så typisk trøndersommer altså, Juni og Juli er sjeldent noe å skryte av. Derfor er jeg utrolig glad vi hadde alle de fantastiske dagene i Mai, så får vi bare prise oss lykkelig for dem når vi ser på sommerregnet som faller utendørs.For tiden er det mye som skjer, og det har vært noen utfordrende dager nå den siste perioden.  Men jeg trøster meg med ordtaket: Det er i motbakker det går oppover. Så er jeg så heldig som har så utrolig mange gode mennesker rundt meg, jeg har aldri i verden opplevd så mye støtte som jeg har fått den siste tiden. Og det er jo bare helt fantastisk.  

0 kommentarer

Siste innlegg