hvem skulle tro det

Denne uken har jeg tatt fatt på et nytt oppussingsprosjekt – nemlig gulv! Vi holder på å bygger et walkincloset på vårt ekstra soverom, nor jeg virkelig ser frem til å få ferdig. Da blir det diiger paxgarderobe.

Først gipset jeg alle veggene (helt alene uten noe hjelp) og denne uken var det gulvet som sto for tur!

Jeg har aldri i mitt liv lagt gulv før, men med en rask innføring i utstyret jeg behøvde, så var det bare å sette seg inn i det. Og det var slettes ikke så vanskelig som man skulle tro! Dette gikk nesten lekende lett, og jeg har lært ekstremt mye av hele prosessen. Jeg tror faktisk jeg begynner å bli et lite snev av handy, og det er jo ganske overraskende. Hvem skulle tro det?! Er utrolig fornøyd med det jeg har fått til, og gleder meg til å fortsette med neste prosjekt. Og neste prosjekt blir listverk, og der har jeg mye å lære! Alle vinklene som må kuttes er helt gresk for meg. 

0 kommentarer

Siste innlegg