Jeg har 4 mål for det nye året

Egentlig har jeg en lang liste med mål for det nye året, men alt i alt er det 4 hovedmål:

 

  • Helse: jeg ønsker å gjennomføre minst to treningsøkter i uken. Det er ikke mye, så det skal være gjennomførbart. Jeg har ikke trent aktivt på over et år, og kjenner at det påvirker helsen. Et stort ønske er å Kjenne at helsen er på plass, så da er trening veien å gå.

 

  • Kosthold: jeg skal ikke spise godteri! Det målet har jeg hvert eneste år, og klarer meg ofte flere uker uten. Rekorden min er å gå helt til påske (april) og det hadde jo vært moro å greie lengre enn det. Jeg er nok noe sukkeravhengig, men hittil har det gått lekende lett. (Får bare håpe det fortsetter sånn) 🤪

 

  • Forbruk: etter å ha gått gjennom hele huset og hele garderoben, innser jeg at jeg har for mye stasj. Det er ikke særlig bra for miljøet, og dessuten har jeg det jeg trenger. Derfor har jeg bestemt meg for shopppestopp når det kommer til klær, sko, vesker og slt snnet til meg selv. Ting til huset kan jeg kjøpe for det er fortsatt en del vi mangler, men klær har keg nok av.

 

  • personlig utvikling: her er lista lang, og noe holder jeg for meg selv😅 Men en av hovedpunktene her er å bli flinkere til å gå ut av komfortsonen, for der trives jeg veldig godt😎

 

Hva er dine mål for det nye året?

0 kommentarer

Siste innlegg