• 29.06.2017, 18:15

Det er p tide innse

Noen ganger skulle jeg nske at dgnet hadde litt mer enn 24 timer. Bare et par timer ekstra hadde hjulpet veldig mye. I gr  var jeg ute og vasket bil til klokken 00.30, og kom meg ikke i seng fr klokken 02.00. 4 timer svn er nok litt i minste laget nr man skal opp p jobb, men noen dager m man bare ofre svn for rekke alt man har som ml rekke p en dag.

Jeg vurderte faktisk en treningskt midt p natten, men jeg er glad jeg droppet det. Noe svn m man jo ha uansett, ellers fungerer man bare ikke. Det er p tide innse at man ikke kan rekke alt, iallefall ikke alltid.

Grsdagen brukte jeg til vre hjemme med barna fordi Lillesster er syk. Hun har vrt syk en uke n, og p Mandagen var vi hos legen. Det var bde rebetennelse, hy CRP og luftveisinfeksjon som sto p menyen. Alt p en gang med andre ord. Selv om hun var i drlig form valgte vi ta turen p besk til Sstera mi p middag p ettermiddagen. Lillesster har bare godt av komme seg ut en tur etter ha vrt hjemme s lenge.

Sstera mi disket opp nydelig mat som alltid, og vi koset oss p terrassen i solen. JA, du leste riktig! SOL! Vi har endelig ftt litt etterlengtet sol i Trndelag og den m jo bare nytes fult ut! Krysser fingrene for enda flere soldager i Juli, for da har vi sommerferie!

• 28.06.2017, 10:36

Et must p Sndager

For meg er den obligatoriske Sndagesturen veldig viktig, spesielt nr vret er bra. P Sndagen var det ikke noe srlig stemning for Sndagstur her i huset, men etter litt mas og mye overtalelse fra meg s kom vi oss ut p tur til slutt. Lillesster var ikke helt i form, s hun fikk sitte i vogna det meste av turen.

Det ble ikke noe langtur, men likevell ble det en fantastisk tur. Det er s ubeskrivelig herlig komme seg ut i marka! Det gir meg s mye. Barna storkoset seg de ogs, med bde mating av fugler og kasting av steiner i vannet. P tilbaketuren utforsket vi en hemmelig sti vi aldri har sett fr,som vi mtte klatre over et fossefall for komme oss til. Deretter mtte vi klatre opp en skrning ved hjelp av et fastmontert tau. Da vi kom i hyden hadde vi utsikt over hele omrdet. Utrolig vakkert, spennende og fint. Her skal vi utforske mer nr lillesster blir helt frisk.

• 26.06.2017, 18:08

Bildedryss Syden del 2

Jeg gleder meg til lage fotobok fra Sydenturen vr, men det er litt av en jobb se gjennom og rydde i over 4000 bilder. Etter en slik tur er det greit samle de beste minnene i en fotobok s er det lettere for barna se gjennom bildene fra turen ogs. Det er et prosjekt jeg skal begynne p om ikke s lenge. Tenkte ogs vise dere noen flere bilder fra turen, s her er de siste bildene jeg deler p bloggen fra turen vr i Mallorca:

• 25.06.2017, 20:33

Vi kan ikke la oss stoppe

Her vi bor har vi en tradisjon om stort bl p St.Hans, med bde kaker, grilling og god mat. Det har alltid vrt godt oppmte, men p Fredagen var alt annerledes. Det regnet som bare det, og det var nesten ingen mennesker se. Jeg  derimot, har bestemt meg for ikke la regne stoppe meg, for da blir det et kjedelig liv. I Trndelag regner det jo nesten hver eneste dag, og litt regn kan ikke stoppe oss.

Blet ble fyrt opp og grillen like s. VI grillet god mat, og hadde litt flax for det var delvis oppholds akkurat da vi laget maten. Det ble servert kaker, og selv om det var drlig oppmte, traff vi p noen hyggelige mennesker. Blet var like stort som alltid, og barna storkoset seg i regnet med bde gjrme, sledammer og vt sand. Dette var en suksess til tross for vret, og en minnerik dag for alle mann!

• 24.06.2017, 16:47

Nytt hus

P Torsdagen var vi invitert p Middag hos Johnny og Tone. Som nevnt tidligere er Johnny alts fadderen til begge barna, og min tidligere stefar. Han har nettopp kjpt seg nytt hus langt oppi huttiheia, et veldig lekkert hus! Jeg aner ikke hva stedet heter, men det ligger oppe i ei fjellside hvor naturen er nrmeste nabo. Her hrer man bare fossefall og fuglekvitter i bakgrunnen, noe som var veldig behagelig og avslappende. Huset var kjempe stort, og hadde mange soverom. Her kan vi komme p helgebesk fremover.

Johnny og Tone laget kjempe god grillmat, og serverte en nydelig forrett med hjemmelaget guacamole. Barna fikk se huset, og det som facinerte dem mest var et soverom som hadde tingeling plakat p den ene veggen. Det var NewYork og mange lekre farger utover hele veggen, noe som var utrolig kult!

Barna storkoset seg med grillmat og herlig sommertemperatur. Nr vi har sol s sjelden som vih ar her i Trndelag,  er det s godt sitte utendrs bare nyte den fullt ut nr den endelig er her!

• 23.06.2017, 16:03

Bildedryss Syden

Noen bilder fra Sydenturen vr. h, som jeg jeg nsker meg til bake til varmere strk!

• 22.06.2017, 21:40

Vippe extension

Jeg har alltid hatt veldig lange yenvipper, og ftt masse kommentarer for det oppgjennom rene. Jeg bruker ofte tre ulike typer maskaraer for f frem lengden p best mulig mte, og er helt avhengig av vippetang da mine vipper naturlig peker nedover.

Jeg og sstra mi er utrolig heldig, for mamma har sertifisert seg til legge p vipper, og da er det bare fri til henne ved behov. Det er jo mye enklere om man legger p vipper, for da slipper jeg unna hele prosessen med vippetang hver dag. Men med tanke p lengden s har jeg egentlig ikke behov for vippeekstension.

Jeg foretrekker faktisk naturlige vipper, synes det er hakket enklere merkelig nok. Jeg liker flelsen av at jeg kan kl meg i ynene nr det er behov for det, uten vre redd for at vipper skal falle av. Haha... Hva foretrekker du? Er det bare jeg som har det slik?

P bildet under har jeg kun mine naturlige vipper.

• 21.06.2017, 17:15

Et barnevennlig sted bo

Tenkte jeg kunne fortelle dere litt om stedet vi bodde p i syden, for det var meget barnevennlig og en plass jeg gjerne anbefaler videre. Vi tok turen til Mallorca som dere kanskje allerede har ftt med dere, og bodde i Playa De Muro, som ikke er s langt fra Alcudia.

Hotellet vi bodde p heter Prinsotel La Dorada, og er et 4+ stjernes hotell som man kan bestille gjennom Apollo. Hotellet har ordentlig store rom, og p badet var det badekar i den ene enden og dusj i den andre. Soverommet var stort, og stuen likes. S hadde vi en lite balkong og et lite kjkken. Alt man behver, og god skap plass overalt.

Hver dag fikk vi pfyll med sper, shampoo og balsam. Rommene ble ryddet ordentlig, de ble vasket hver dag og man fikk haugevis med nye hnduker. Jeg er positivt overrasket at de ogs ryddet vre tinger som var slngt her og der, og ikke bare type hnduker og senger. De gjorde en bra jobb der alts.

Hotellet er veldig barnevennlig og har store bassengomrder, spa, minigolf, bordtennis, lekeplass, miniclub for barna og tennisbane blandt annet. Det var ikke noe jeg savnet for si det snn. Det eneste jeg har utsette p plassen vi var, er at  shoppingsmulighetene var drlig og stranda var litt skitten til tider av mye rusk i vannet. Og myggen da, det var for mye mygg! Ellers en super duper plass. Les gjerne mer om hotellet her p Apollos sine sider.

• 20.06.2017, 20:40

Som jeg gruet meg

Etter flyturen vi hadde ned til Mallorca med turbulens i hytt og pine, kaffe og vin som ble slengt hit og dit og flyvertinner som gikk av skaftet, s gruet jeg meg skikkelig til flyturen hjemover. Den opplevelsen vi hadde p vei til syden hjalp ikke p flyskrekken min for si det snn. Jeg gruet meg allerede dagen fr vi skulle reise, og var ganske nervs. De rundt meg merket det p humret mitt, for p reisedagen var jeg utrolig stresset.

Fr vi reiste i 2tiden p Lrdagen hadde vi en god lunsj p Bassengbaren ved hotellet. Det var utrolig varmt sitte i reiseklrne ved bassenget, men vi storkoset oss med lunsjen uansett. P vei til flyplassen fikk vi  en hel buss for oss selv igjen, noe som var utrolig stas denne gangen ogs. Det er kjekt ha goood plass!

Heldigvis gikk flyturen over all forventing! Det var rett og slett en utrolig bra flytur, selv om det var litt turbulens under landing. Men det er det alltid p Vrnes, s det er jeg vant med. Lillesster sov HELE flyturen og mtte vekkes for landing. Nr barna er over 2 r s m de nemlig sitte i eget sete under takeoff og landing, men selv om hun ble vekket midt i sin beste dupp s var hun strlende blid og fornyd.

Jeg var lettet jeg jeg trkket ut fra flyet og alle fortsatt var i god behold. Puh, det gikk bra denne gangen ogs! Den dumme flyskrekken alts...!

• 20.06.2017, 19:37

The last day in paradise

Den siste hele dagen vi hadde i sydenland fikk vi det travelt, da skulle vi rekke alt vi ikke hadde gjort tidligere i uken. Men det er ikke alltid man rekker alt man planlegger, og vi mtte prioritere det som var viktigst for oss. Frst storkoset vi oss ved bassenget og jobbet litt med brunfargen. VI fant et boblebad og badet i flere timer. Det var utrolig herlig.

P ettermiddagen dro vi p stranden. Storebror ville ikke bli med, s vi ordnet med barnevakt for han, og tok turen med lillesster. Det er ubeskrivelig fantastisk bade i sydensj. Bare det slappe av i blgene, ingenting gir meg mer ro i kroppen enn det! Vi mtte nyte den siste svmmturen, for jeg tviler p at det blir bading i sjen i Norge i sommer (det regner og er 8 grader akkurat n)

P kvelden dro vi med taxi ti minutter unna der vi bodde. Jeg aner ikke hva plassen heter, haha, men vi fant en fin resturrant som hadde veldig god mat. Jeg valgte nachos, og dette er den beste nachosen jeg har smakt p turen. Den var s smakfull og god! VI fikk ogs shoppet litt den siste kvelden, for vi hadde jo ikke handlet noe tidligere p turen, endelig fikk jeg kjpt noe! Vi gikk ogs en tur langst stranden, for der var solnedgangen magisk

• 19.06.2017, 18:39

Nrmer seg slutten

Den nest siste dagen vi hadde p Mallorca tok vi taxi inn til Alcudia. Stranden p Alcudia er helt magisk, og ekstra fin er den i solnedgangen. Vi endte opp p en restaurrant som hadde rekord lang ventetid, og for oss med sm barn som begynte bli bde trtte og sultne s var det en drlig kombinasjon. Men maten var god, og da maten ble servert var stemningen god.

Etter middagen fikk barna vre med p "tivoli" hvor de fikk hoppe p trampoline i strikk. De hoppet superhyt og hadde det veldig moro. De minste barna mtte vre tilskuere, og var egentlig ganske uenige i at de skulle st se p. Det er ikke alltid man kan vre med p alt nr man bare er 2 r. Etter middagen og en spasertur  i byen tok vi taxi hjem til hotellet og slappet av der resten av kvelden. Det er s utrolig deilig med ferie. Her er noen bilder fra Torsdagen!

• 16.06.2017, 02:37

Det sykeste jeg har vrt borti

Onsdagen var en meget effektiv dag her p ferie i sydenland! Vi rakk bde en tur p stranda, flere timer ved bassenget, shopping, en time med tennistrening og masse kvalitetstid med familien.

Vi tenkte det var greit bare ta en time eller to p stranden. Barna foretrekker bassenget, men vi voksne elsker bade i sydensj, derfor er det greit dele opp slik at vi fr litt av begge deler. Det bade i sjen er ubeskrivelig deilig, jeg elsker slappe av i blgene! Det blir litt for mye sand for barna sin smak, derfor kan det vre greit avslutte ved bassenget slik som vi gjorde denne dagen.

Da Lillesster hadde en dagdupp dro vi spilte tennis. Jeg har aldri fr trent i s sterk varme, det var utrolig hardt og nesten s jeg svimte av. Men s moro da!! Tennis er s gy og jeg er s glad vi fikk muligheten til spille s mye sammen p denne turen. Det er utrolig bra trening nr man fr til et ordentlig spill, og tiden flyr fordi man har det s moro!

P kvelden prvde vi en ny restaurrant. Maten var gid som alltid, men s er ikke jeg en av de mest kresne heller da. Etter middagen dro vi til en slags spillehall hvor barna fikk prve mange forskjellige karuseller.

Dette er en av de varmeste dagene vi har hatt her, og p kvelden var deg helt vindstille! Og da kom myggen, de svermet overalt og til tider var jeg dekt med 4 mygg! Det ble s ille til slutt at vi mtte g innendrs, vi kunne ikke sitte p terassen engang fordi der var s ekstremt mye mygg. N er jeg 5 mygg"kaker" rikere...

• 14.06.2017, 23:58

En ny dag i paradis

Ble ikke s mye av blogging i gr, for er man p ferie s er man p ferie. Vi lever et skikkelig ferieliv om dagen og tar ossutrolig god tid til det meste. Vi sover gjerne til 09.30 tiden og kommer oss ikke ut fr i 10tiden. Men det er jo s herlig da!

Vifr jo mange timer i solen uansett. I gr valgte vi vre ved bassenget hele dagen, det er jo s greit nr man er s solbrent som meg. P stranden er det fort gjordt bli enda verre, for der er det en herlig liten bris som gjr at man ikke kjenner hvor godt solen egentlig tar!

Etter mange timer i solsteiken med bde bading og is spising, ble det tennisspilling! Tennis er hydepunktet om dagen, det er jo s forferdelig moro. Barna synes ogs det er greit se p mens vi andre trener. Jeg er veldig glad for at ryggen min har taklet tennis s bra, med tanke p hvor lett jeg fr smerter!

P kvelden dro vi p en restaurrant vi har vrt p tidligere, og etter maten dro vi for vre med p barnedisko. Noe som viste seg heller vre skuespill for barna, etterfulgt av ansiktsmaling og et akrobatshow. Veldig moro for store og for sm

• 12.06.2017, 23:58

Noen ganger er det best holde seg unna

I dag l vi ikke lenge ute i sola, og de f timene vi gjorde det l jeg godt tildekt. Solbrennheten har ikke blitt noe srlig bedre, s noen ganger er det best holde seg unna. Men vi fikk badet en hel del, vi har blitt med p vanngym og kosaoss likevel!

I dag gjord jeg ogs noe annet som jeg ikke har gjort p maange mange r, jeg spilte nemlig tennis!! h s gy det var, selv om jeg spilte som en nybegynner! Dette var moro, og skal garantert gjentas!

Jeg rakk s vidt dusje etter tennisrn fr vi skulle mte resten av gjengen for ta taxi til byen. Det vr p tide utforske plassen, og det er fint gjre p en dag man helst ikke skal ligge i solen hele dagen. Buen var trivelig og stranden var magisk. Tok nesten bare bilder med speilet, s de skal jeg dele senere.

Vi spiste middagp en trivelig restaurrant med utsikt over stranddn. Etter en god middag og dessert dro vi p en lokal matbutikkhvor prisene var en tredjedel av prisen p turistbutikkene, og der handlet vi masse vann, god drikke og masse annet spennende.

• 11.06.2017, 23:16

Its burning

I gr sovnet jeg 0230, senest av alle p denne turen tror jeg. Hadde s mye gjre, at jeg ble jo aldri ferdig. Idag startet dagen 0800 og det passet ganske s perfekt! Vi var like ivrige p komme oss ute i bassenget alle sammen.

Vi startet i bassenget frst, fr vi dro noen timer p stranden. Strandliv hrer syden til, men med barn er det mye enklere holde seg ved bassenget. P stranden kommer det nemlig sand overalt, tilogmed i maten og p drikkeflaska. Etter ha badet en god del, sola oss og leket masse i sanden tok vi turen tilbake til bassenget. Og det fltes ganske befriende! Looveit!

Vi l ute i maasnge timer, og barna bodde i bassenget! De storkoset seg og det var fantastisk herlig f sol p kroppen! Helt til n! Jeg er rd som ingen andre og det svir her og der. Sprs om jeg m ha en solfri dag imorgen, for dette ser ikke bra ut. Selv om jeg brukte faktor 30 og 50!!

P ettermiddagen spilte vi golf fr vi dro ute spiste p steakhouse, som var en superbarnevennlig plass med hoppeslott og leker til barna. God mat hadde de ogs, og alle barna fikk is:D en super fin dag har vi hatt i varmen

• 11.06.2017, 02:15

Hei fra sydenland

N er jeg egentlig helt tidsforvirret og har nesten ikke sett p klokken i hele dag, men jeg tror vi kom frem til hotellet i 5-6 tiden. En plass i mellom der iallefall.

Da mtte vi sjekke inn, og jeg ble veldig positivt overrasket over rommene. De var store og fine, med bde soverom og stue, kjkken og stort bad. Her blirdet greit bo en uke.

Dagen gikk veldig fort, s vi rakk ikke utforske omrdet s mye den frste dagen. Men vi dro p en veldig koselig restaurrant og spiste en fantastisk pizza, vi fikk handlet inn litt mat, drikke og snacks, og strandleker til barna. (Det er ekstreme priser her foresten, mye dyrere enn i Norge!)

Kvelden ble avsluttet p terrassen med spilling og hyggelig selskap og klokken 0130 tok jeg den lengste dusjen p lenge. Det er s deilig at varmvannet aldri gr tomt!

Slenger med noen bilder fra dagen vr

• 10.06.2017, 23:07

Verste jeg har opplevd

Idag reiste vi til sydenland, noe vi har gledet oss til kjempe lenge. Vi er en stor gjeng som reiser sammen, for vi reiser bde med foreldrene til Alex, ssteren hans med kjresten og den andre sstra med familien sin. Utrolig gy for barna reise med to av sskenbarna som er gjevngamle!

Men tilbake til overskriften. Det var ingen enkel sak komme seg frem til sydenland, det var en ekstrem pkjenning og en veldig ubehagelig opplevelse. Som dere vet s er jeg ikke noe glad i fly, og flyturen var forferdelig. Vi havnet midt i en jetstrm som slengte flyet hit og dit. Kaffe og vin ble slengt over folk, og flyvertinnene mtte avbryte serveringen de holdt p med. Jeg tror aldri jeg har vrt med p s ekkel turbulens.

Landingen var heller ikke mye skryte av. Da flyet ble svingt til den ene siden ristet det som aldri fr. Meget ubehagelig, flyet datt litt ned ogs og med min flyskrekk var jeg nr kaste opp.

N er jeg bare utrolig glad vi kom oss frem til slutt. P flyplassen fikk vi jo en hyggelig overraskelse, vi fik nemlig en heeel buss bare for oss, og svigefar tok over mikrofonen og hadde introtalen. Det var moro det!

• 09.06.2017, 16:45

Kan ikke ligge p latsiden

Jeg er en person som elsker ha my gjre, og om jeg ikke har noe gjre, finner jeg alltid noe som m bli gjordt. Jeg har aldri tid til bare slappe av eller se p TV for eksempel. Om jeg skal se p TV, m jeg gjre noe nyttig samtidig. Enten brette en haug med klr, trene eller gjre husarbeid. Ellers fler jeg at jeg kaster bort mye tid. Her i huset blir TV sjelden brukt, det er ingen av oss som har tid til sette oss ned med slikt.

Egentlig burde jeg lre med slappe av mer, men s lenge jeg trives med et hyt tempo s ser jeg ikke problemet. S lenge jeg ikke blir utslitt til slutt, da er det p tide roe ned. Jeg husker da jeg var p Spa i MAi, da slet jeg med slappe av da. Jeg skulle sitte i bobblebad i 30 minutter, men tankene spinnet om hvor mye annet jeg egenltlig burde ha gjordt p de 30 minuttene. Det er kansje et tegn p at jeg burde lre meg slappe litt mer av, for det slappe av er en kunst, og sikkert ganske viktig ogs.

I hverdagene nr jeg er p jobb er jeg ogs helt i hundre. Vi har 30 minutter med lunsjpause, men jeg har ikke tid til sitte p pauserommet.  Istedet handlet jeg inn mat til den dagen, for slippe bruke tid p det etter jobb. Om vi ikke har behov for ny mat den dagen, gr jeg meg tur - MENS jeg spiser mat. Her er det ingen tid miste alts. M nesten le litt av meg selv, jeg hres nesten stresset ut. Det er alltid s mye jeg m rekke hele tiden. Flere som har det slik?

• 08.06.2017, 20:50

Nettbutikker man kanskje skal holde seg unna

Jeg har lang erfaring med netthandel, for det er der jeg har handlet det meste bde til meg selv og til barna opp gjennom rene. Jeg har mange rs erfaringer og har vrt borti butikker som har imponert meg over rask levering, og andre butikker som har skuffet noe ekstremt nr det kommer til kundeservice. Tenkte derfor lage en liten guide og fortelle om mine erfaringer bde p godt og vondt.

For meg er  det to faktorer som er ekstremt viktig nr det gjelder netthandel, og det er flgende:

1)Det skal vre enkelt! (det er derfor man handler p nett, det skal g fort og smidig)

2)Det br vre kjapp leveringstid. (ellers kan man likes godt handle p Ebay)

Med andre ord, jeg har ikke s veldig mange krav, men disse kravene br nettbutikkene leve opp til om de skal gi oss en god opplevelse. Listen over nettbutikker jeg anbefaler at man holder seg unna er ikke s veldig lang, men de br absolutt nevnes.

Den som troner verst p listen over butikker man br vurdere holde seg unna er ADLIBRIS: Dette er en bokbutikk p nett, som selges bker, leker, elektroniske gjenstander og s videre. Denne br man holde seg unna fordi kundeservice er ekstremt p lavniv.  Jeg la inn to bestillinger p denne nettbutikken, og helt uten gi beskjed s valgte butikken kansellere den ene bestillingen. Da jeg tok kontakt i ettertid fikk jeg beskjed om at begge bestillingene ville bli levert. Etter ha ventet tlmodig i to uker tok jeg igjen kontakt da jeg ikke hadde mottatt bestilling nummer 2. Da fikk jeg beskjed om ta kontakt med kundeservice p en annen epostadresse. Der fikk jeg svar fra en annen medarbeider som bekreftet at bestilling nummer to var kansellert.

S hos adlibris sier de at bestillinger er p vei nr de faktisk er kansellert. De ber deg om ta kontakt p andre epostadresser fordi de ikke orker flge opp saken videre 8eller av helt andre grunner, ikke vet jeg. Frekt uansett). De dropper sende deg varene som du har bestilt uten gi beskjed o mdet, om du ikke tar kontakt selv for etterlyse varene. De har en ekstremt drlig service nr du ringer inn til kundeservice. Anbefaler lese litt p tilbakemeldingene de har ftt p Facebook, de er ikke gode for si det snn. Det finnes mange andre butikker som selger akkurat det samme, s velg heller at annet alternativ.

P andreplass har du Zalando. Zalando er en butikk som selger klr og tilbehr bde til kvinner, barn og menn. Og de har et enormt utvalg. En god start, og en butikk jeg egentlig nsker like. Ja, jeg liker utvalget. Men Zalado gjr handelen s vanskelig at jeg nesten ikke orker handle derfra. De har nemlig et system som velger ut hvilke betalingsmter du fr tilbud om. Enten det er betale med kort, faktura eller kontooverfring. Og er du max uheldig s fr du KUN betale med kontooverfring. Hrt noe s slitsomt? De tilbyr ikke kortbetaling til alle en gang. De avhenger av systemet velger tilby iflge damen p kundeservice. Hu sa ogs at de ikke aner hvordan systemet bestemmer hvilke betalingsmetoder man skal f tilbud om, de har ikke kontroll over dette. Men er det mulig i 2017?  ikke tilby kortbetaling!

Hvem orker logge inn nettbank legge inn en betaling bare for g gjennomfrt et kjp, nr det kan vre s my enklere. Zalando gjr handelen tungvint og slitsom. Og bare det er grunn nok til holde seg unna for min del.

Alle bildene i dette innlegget har jeg tatt p Zara i Trondheim. Zara er som mange kanskje vet min absolutte favorittbutikk, og jeg elsker handle fra nettbutikken. De har super rask levering og masse kvalitetsklr til fine priser. MEN som dere ser p bildene, Zara i Trondheim er et eneste kaos. Jeg tror aldri jeg har opplevd en butikk s rotete, enten det er salg eller ikke. Det er klr slengt overalt, og tydligvis ingen fokus p holde orden i butikken. Derfor foretrekker jeg heller netthandler hos Zara, for der er de flawless!

• 07.06.2017, 22:37

Jeg m bare bli imponert

Jeg er utrolig imponert over meg selv de siste ukene, jeg har sltt flere personlige rekorder, og overrasket meg selv flere ganger p kort tid. P Mandagen fikk jeg ny rekord p lpetur, for da jeg var ute p og lp i 70 minutter. Ikke bare lp jeg, men jeg hadde med meg barnevogn p slep ogs, noe som gjorde turen ekstra tung.

Det er ikke mange mnedene siden jeg var ekstremt slapp og ikke greide gjre noe annet enn dra p jobb, litt husarbeid og sove. Men n begynner energien komme seg. Jeg eeeelsker lpe, og har alltid likt lping. Da jeg gikk p vidregende s lp jeg 1,5 timer flere dager i uken! Men det begynner bli noen r siden.

Derfor er jeg superstolt for at jeg for frste gang etter ha ftt barn, greide lpe i 70 minutter. De fleste mler hvor langt de lper og ikke hvor lenge. For noen er antall kilometer det viktigste. Men for meg er ikke Km viktig i det hele tatt, for meg handler det kun om hvor lenge jeg greier holde ut.

Ikke nok med at jeg fikk ny rekord p Mandag, men p Tirsdagen slo jeg igjen rekorden min. Da lp jeg 90 minutter. Jeg er s stolt! Jeg fler meg s levende nr jeg har energi til trene, og merker at trening ogs gir masse energi tilbake.

I dag har jeg en velfortjent treningsfri dag, ikke fordi jeg selv vil det selv, men fordi jeg er hjemme alene med barna. Og det er sikkert bare godt, for jeg er fortsatt smsliten etter grsdagens tur. Men fy s stolt jeg er! N gleder jeg meg til neste lpetur. Jeg tviler p at den blir p 90 minutter, men jeg er superfornyd med 60 minutter ogs jeg da.

Deilig f til bde jobb og trening, og fungere godt i hverdagen igjen. Endelig!!!

LINDA H JOHNSEN

Jeg er ei livsglad jente fra Trondheim som blogger om hverdagen som mamma, shopping, skjnnhet og trening. Takk for at du tok turen innom min blogg, hper se deg igjen snart! Legg gjerne igjen en kommentar