Oppsummering året som er gått

Årets skjulte perle: Lite visste jeg at vi hadde en så vakker plass nærme Trondheim. Hvorfor har vi ikke vært der mer før? Men nå har vi funnet stedet, og her kommer det til å bli en del bading og camping fremover. Det er jo så fantastisk vakkert! Likner jo ikke på Trondheimsområdet i det hele tatt, det ser mye mer eksotisk ut.

Årets gateavtrykk: Dette hjertet fant vi på en bro i Trondheim, i nærheten av Solsiden. Er hjerte er det trivelig å møte på når man er ute på tur. 

Årets aktivitet: Fiske! Vi har været på utallige fisketurer. Det gir meg ro innvendig å sitte ved sjøen og bare nyte utsikten. Det å kaste fiskestang i sjøen er også ganske så fredfylt, og for meg som har mye indre stress, er dette en helt perfekt aktivitet. Det har blitt noe fisk, og mange turer uten. Men Uansett er det like trivelig, fisk eller ei. Så kan hele familien delta på aktiviteten, like trivelig for alle mann. 

Årets Hyttetur: Den aller fineste hytteturen vi var på i 2023 gikk til Råkvåg. Det er første gangen jeg har vært i der, og stedet er helt fantastisk! VI var utrolig heldige med været, og fikk se stedet fra sin beste side. Det er superkoselig i sentrum, og utsikten er magisk uansett hvor man er. 

Årets fineste solnedgang: Jeg blir aldri lei av hverken soloppganger eller solnedganger. Jeg har alltid elsker å se himmelen i flammer, spesielt når solen går ned på sommeren. Noen ganger ser det ut som hele himmelen står i flammer, og man kan få noen fantastiske naturøyeblikk.

Årets planlagte aktivitet som det ble for lite av: Vi har faktisk investert i masse turutstyr for å ha mange nydelige turer utendørs, hvor vi kan campe og sove under åpen himmel. VI fikk noen turer, men uten overnatting. SÅ jeg håper vi kan bli flinkere til å dra på Camping i 2024. Jeg har jo en delvis sårbar rygg, så det er litt begrenset hvor lenge jeg kan sove på hardt/ugjevnt underlag, men en natt her og der skal jeg klare. 

Årets sommerferie: Gikk til Oslo for Sjakk NM og tusenfryd, deretter til Kristiansand for dyreparken og mye annet gøy. Så var vi innom Gjøvik og besøkte familie. Neste sommerferietur gikk til Gøteborg og Liseberg. 

Årets mes fredfulle øyeblikk: Nyter en stille sjø ved Skansen i Trondheim sent en kveld. Årets beste investering: Boblebad til hagen. Anbefales virkelig. For selv om det er kaldt og surt ute, kan man sette på 40 grader å kose seg. Love itÅrets Fysiske aktivitet: Før elsket jeg å jogge, og det er lite som får meg til å føle meg mer levende enn når jeg tar en god joggetur. Dessverre har det blitt for lite av det i det siste året, og formen kjennes ikke slik den var før. Men nå har jeg funnet en ny aktivitet som gir meg MYE, nemlig sykling. Jeg elsker å sykle, og vi har vært på flere lange sykkelturer som gir god trening Årets dyreste is: Den er liten, og kanskje litt kjedelig. Men god og ekstremt dyr 😂Årets søteste klump: Lille Nalle som er til bry og glede. Han biter gjerne over en ledning eller to, og kan tisse i sofaen om man ikke passer på. Men for en glede denne lille klumpen gir. Når man er trist eller lei, er det få som er så god å kose med som denne bamsen. Han er så snill og god, morsom og har en helt utrolig personlighet. Trodde aldri en kanin kunne gi så mye. 🥳🐰🐰

0 kommentarer

Siste innlegg