Skuffet

Jeg vet ikke om dere husker det, men for en stund siden var jeg veldig ivrig på treningsfronten. Jeg jogget hver eneste dag og greide liksom ikke å la en dag passere før jeg fikk gjennomført min daglige løpetur. Men med den hektiske hverdagen som har vært de siste ukene, har treningen blitt skikkelig nedprioritert. Døgnet har ikke nok timer, men samtidig vet jeg hvor viktig det er at jeg prioriterer treningen.

På grunn av min ryggsykdom så må jeg være mye i bevegelse, ellers får jeg mye smerter. Derfor er jeg skuffet over innsatsen på treningsfronten den siste tiden Nå blir det skjerpings fremover, for å unngå å komme inn i en dårlig rytme. Jeg får sette meg et mål om å begynne neste uke, for en ny uke er en fin start. Så skal jeg sette meg mål om 3-4 løpeturer i uken, og ikke 7 som jeg hadde tidligere. 7 løpeturer i uken er litt uoverkommelig akkurat nå. Så er det bare å Wish me luck, jeg gleder meg til å komme igang igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg