sykkeltur til Parken

Jeg våknet klokken klokken 0650 i dag, siden jeg begynner på jobb 7 hver dag. Det er heldigvis kort vei ned til kontoret, og det er godt å ha hjemmekontor hvor man slipper buss og morgenkaos. Dessuten slipper jeg å få arna avgårde, siden skolen ikke har startet enda. Esker å stå opp tidlig, å ta min daglige iskaffe for å våkne ordentlig. Ingenting er bedre enn å ta en halvtime ute i morgensola, men det er nok lenge til den kommer tilbake igjen.

Det jeg spiste til frokost etter iskaffen var en nydelig toast laget av min samboer. Jeg blir aldri lei av all den deilige maten han lager.

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Det er sjelden jeg våkner i dårlig humør, og i dag var intet unntak. Men utover dagen ble humøret litt verre, av ulike grunner. Men sånn er livet og hverdagen, det går litt opp og ned i perioder.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? I dag har vi vært på sykkeltur til Parken, utforsket nye lekeplasser og nye områder. Jeg har også hatt tid til å lese en bok jeg låne på biblioteket i går, og tatt et laaaangt og velfortjent bad. I tillegg har vi vært på butikken å handlet mat. Det er ikke så mye mer man rekker i hverdagene, men det ble iallfall en liten utflukt i løpet av dagen, og noe aktivitet.

 

Hvilken serie har jeg sett på? Jeg har begynt å se virgin RIver. Men vi trenger noe mer å se, for vi er nettopp ferdig med Love Island UK , og trenger noe som er mer fengende.

0 kommentarer

Siste innlegg