We Wish you a Merry Christmas

Julaften dette året var litt annerledes enn tidligere år. Jeg har alltid vært vant med at vi er så mange samlet på julekvelden, men i år var det bare oss 4. Men dette var faktisk midt i blinken, for jeg tror aldri jeg har vært så avslappet på en julekvelden tidligere. Og det var veldig godt, og akkurat det jeg behøvde etter en ekstremt stressfull periode i alle månedene før jul med 50 timers overtidsjobbing og 100 baller i luften.

Julemiddagen bestod av ribbe og julepølse, for tradisjonene må vi følge der vi kan. Til dessert serverte vi nystekt brownie og is, (langt fra noen tradisjon) men dette var noe alle hadde veldig lyst på. Kanskje ikke den mest julete desserten, men veldig godt!

Juletreet hadde så mange gaver under seg, at treet nesten ikke syntes. Og da mamma spurte hvor mange pakker vi egentlig hadde, ble jeg like nysgjerrig selv, og satte opp liste med streker for hver pakke vi åpnet. Og selv om vi hadde hele 124 gaver totalt, gikk det ganske fort med pakkeåpningen.

Har dere hatt en fin jul? Ønsker dere alle en hyggelig romjul!

0 kommentarer

Siste innlegg