SLUTT Å VÆRE SÅ SJALU!

Jeg var innom bloggen til Ulrikke Lund i sta, siden det er en av mine favorittblogger. Da jeg leste det ene innlegget hennes var det noen som hadde skrevet stygge kommentarer. SLik som:

"Så jævlig sjøldigger du er ass -,- heng deg ! utseende er ikke alt"

og

"Du burde ikke smile slik på bildene, det ser så utrolig slemt ut. Synes ikke du burde smile i det hele tatt på bildene. Blir bare feil. Beklager, men du har ikke fint smil."

Herregjeez, jeg blir så frustrert over slike folk. Er hun liksom selvdigger fordi hun legger ut bilder av seg selv på en blogg som handler om henne?! Selvfølgelig legger hun ut bilder av seg selv. Mange bloggere får jo kritikk fordi de ikke legger ut nok bilder av seg selv. Ulrikke har aldri sagt noe om at utseende er alt, så det er unødvendig av noen å skrive en slik kommentar.

Den andre kommentaren tror jeg ikke jeg trenger å kommentere engang. Dere skjønner nok hva jeg mener.

Ulrikke er en flott jente, med en flott blogg!

28 kommentarer

Siste innlegg