Da er vi i år 2012 da folkens!

Nyttårsaften feiret jeg sammen med noen venner på en privatfest. Kjente ikke alle som var der, bare noen få. Og da klokken slo 12 var jeg helt alene på en balkong omringet av fremmede mennesker. Ingen jeg kjenner og ingen jeg er glad i.  Men jeg så opp på rakettene og tenkte på kjæresten min, og smilte! I noen sekunder følte jeg lykke. ÅÅh, som jeg savner kjæresten min. Å ikke være sammen på nyttårsaften er forferdelig, det er første gangen vi ikke er sammen på en slik dag på 5 år! Ser utrolig frem til han kommer hjem. AAAhhhh

I morgen legger jeg ut bilder/video fra nyttårsfeiringen. Rekker ikke føre over bildene fra kamera til PC nå. I morgen skal jeg stå opp tidlig, for da ska jeg hjem til leiligheten min igjen og vaske babyklær og ordne istand.

Så vil jeg bare avslutte med noen ord ei venninne skrev på Facebook: “Nyt oppturene, lær av nedturene, gled dere over de små tingene” Happy New year. Håper 2012 bringer lykke for alle sammen!

 

2 kommentarer

Siste innlegg