VISNING OG DATE

Når har jeg, mamma og familien vært på 2 visninger på noen lekre leiligheter. Synes det er veldig gøy å titte rundt på det som er ute på boligmarkedet, i og med at jeg også ønsker å kjøpe egen leilighet. Det er mye fint på markedet for tiden, selv om alt er veldig overpriset her i Trondheim.

Resten av kvelden skal jeg bare lese til eksamen… JA! Du “hørte” riktig! Jeg skal ha eksamen igjen. Gruer meg skikkelig, synes tiden går altfor fort!  Føler virkelig ikke at jeg rekker å lære alt jeg ønsker på de få dagene jeg har igjen før eksamen. Får lese litt intensivt fremover nå….

I morgen har jeg middagsdate med Mamma. Jeg skal stå for matlagingen (noe jeg absolutt ikke kan!) Tipper hun gruer seg til å smake på maten jeg lager. SKal holde dere oppdattert på hvordan det går. Tror jeg skal servere biff, baktepoteter, champinognsaus og salat! Håper på suksess. Kryss fingrene!

Wish me luck! I need it!

4 kommentarer

Siste innlegg