Er det mulig?

I dag startet dagen rimelig tidlig til å være Lørdag. Stod opp i 8 tiden, men voknet allerede rundt 6tia fordi jeg hadde mareritt. Verste marerittet ever – uten å gå nærmere inn på detaljer. Jeg hadde planer om å dra til byen tidlig for å sikre meg noe av kuppene på Toilldagen, men kom meg ikke dit før 10tiden, og det jeg hadde sett meg ut fant jeg også. Men det var ikke mange igjen og jeg tok noen av de siste som hang der. Flaks jeg rakk det.

Måtte vente 3 timer på søstra mi, fordi hun skulle på visning før vi skulle møtes (hun skal forresten ha leiligheten, JIPPI. Glder meg til å se!) så jeg trasket rundt i 3 timer å sullet alene. Da fikk jeg vondt i både bekken, korsrygg og lyske. Håper ikke jeg begynner å få bekkenløsning. legen min sa jeg kanskje holdt på å få det, og når jeg gikk rundt i flere timer ble det så ille t jeg ikke greide å gå mer. Måtte sette meg ned og ta pauser hele tiden. Huff… Ble helt utslitt.

Da jeg kom hjem skulle jeg trene, gikk en time på tur. Sikkeert ikke helt bra etter all den traskinga i byen, men jeg fikk ikke like vondt heldigvis. Nå skal jeg sappe av resten av kvelden med god samvittighet. Skl spille Mario og kose meg med film og kjæreste <3 ha en fin Lørødag alle sammen!

2 kommentarer

Siste innlegg