Yes, im still here!

I går ble det kjempe seint, var hjemme og koset meg sammen med kjæresten min hele kvelden. Vi laget god middag og hadde en hyggelig aften. SÅ film og spillte Wii. Guri meg så fort tiden går når man har det koselig. La meg ikke før 4 tiden på natta, og det er lenge siden sist. Da klokken var passert 4 greide jeg ikke holde ut mer og måtte ta kvelden. Så i dag sov jeg kjempe leenge, og godt var det. Formen begynner å bli mye bedre, så nå er jeg klar for ei ny uke.

Dro en tur til Sverige på shopping i dag. Kjøpte masse godt, og noe småtterier. Tok med meg strikkeutstyret i bilen, og kom litt lenger på strikkeprosjektet mitt. Nå jobber jeg på et babyteppe i ull. Det er så koselig å lage noe selv som man skal ha til babyen. Gleder meg til å bli ferdig og til å se sluttresultatet, men det er nok lenge til jeg er ferdig, det tar laaang tid å strikke noe så stort.

 

0 kommentarer

Siste innlegg