Just relax

I morgest var det iskaldt å stå opp… Det var is på veiene og føltes som vinteren var på vei. Men tror det er lenge til vi får snø, for utover dagen blir det alltid +grader! Litt kjipt fordi jeg ønsker meg snø, men også veldig bra, fordi da får vi en kortere vinter.

Var på kurs på jobb i hele dag. Noe som var utrolig morsomt å lærerikt, og berikende ikke minst. Men å sitte i 8 timer ødlegger ryggen min, og jeg vred meg i smerte flere ganger utover dagen. Bussturen hjemmover var nesten uutholdelig. I morgen skal jeg til fysioterapaut, håper hun har noen tips å gi meg.

Er veldig fornøyd med egen innsats de siste dagene, jeg har fått gjort unna mye. Har blandt annet fått pusset opp og malt 2 kommoder og stuebord i hvitt, lest en del til eksamen, trent, og fått gjort unna mange viktige ærend. Nå kan jeg slappe av med god samvittighet og kun fokusere på å lese til eksamen, jobbe og trene.

1 kommentar

Siste innlegg