OMG!

Tiden flyyyyr avgårde, og jeg strever for å rekke alt jeg skal gjære. Kom hjem fra jobb en og en halv time etter at jeg sluttet, fordi jeg mistet buss nummer to. Det tar ofte tid når jeg må ta 2 busser hjem fra jobb. Det er Ikke alltid de matcher hverandre og da blir det mye død-tid!

Da jeg kom hjem hadde jeg MYE som måtte gjøres; Brette en haug med klær, støvsuge og vaske leilighet, vaske kopper, lage middag, betale alle regninger for denne måneden, legge plan for morgendagen og prøve å bli kvitt ryggsmerten som virkelig har blitt 100* verre etter all sittingen i dag. Nå er jeg nesten i mål med det jeg skal gjøre, og det 15 min før kjæresten er ferdig på jobb…

Noen dager flyr virkelig tiden av gårde. I kveld skal jeg lese masse til eksamen som nærmer seg med storskritt. Jeg har ikke helt troa på meg selv med denne eksamen, derfor kreves det mye lesing/pugging og oppgaveløsning. Snart bare 4 uker igjen…. Er helt stressa allerede jeg.


Puh!

4 kommentarer

Siste innlegg