Er det så lurt da?

Driver å rydder opp litt i bua/gangen vår. Og har samlet en svartsekk med klær pluss en stor pose som jeg hadde planer om å kvitte meg med. Men så bestemte jeg meg for å gå gjennom alt en gang til for å se om det var noe jeg ville angre på hvis jeg ga bort til Fretex. Så nå driver jeg å tester ut alle klærne og prøver alt på nytt. Men det var halveis mission impossible. Jeg får jo ikke på meg buksene,  og skjørtene får jeg ikke til å lukke. Det er tydelig at jeg har fått en liten “babybump” på magen, for absolutt ingenting passer! Hahah, Så nå må jeg vurdere klærne ut fra hva jeg tror kommer til å bli fint etter fødsel i stedet for å se hva som er fint på meg nå… Dårlig tidspunkt å teste ut klær på…. Men i morgen MÅÅ jeg kvitte meg med det meste, så da går turen til Fretex uansett. Det skal bli godt  å få litt større plass! 🙂


Noen klær passer heldigvis uansett!

2 kommentarer

Siste innlegg