Day Planner!

Lørdag og helg. Men jeg har ikke tid til å slappe av. Er så stresset for så mye akkurat nå, at jeg må aktivisere meg for å prøve å tenke på noe annet. Kjæresten min kommer ikke hjem fra jobb før i ettermiddag, og jeg skal bli ferdig med det meste før han kommer hjem. Slik at vi kan kose oss resten av kvelden. Mine planer for dagen er som følger:

  • Les til eksamen, pugg og gjør oppgaver (dette tar tid, hele dagen og hele kvelden i guess)
  • Vask klær og heng opp klær
  • Vask benker og overflater
  • Støvsug
  • Fikse negler
  • Gå en lang tur
  • Tren styrke

 

Formen er ikke helt bra… Sto ikke opp før kl 12.55 og har vondt i hals og føler at jeg ikke har noe energi. Kanskje pga graviditeten. Nå er jeg forresten i 3.Trimester. Rart å tenke på – men likevell så fantastisk. Tiden går så utrolig fort!

1 kommentar

Siste innlegg