Beautymistake number one!

I går var det fullfart hele dagen! Først jobb i 8 timer, møte på jobben, deretter ble det julegaveshopping i noen timer, så var jeg publikum på Nixies generalprøve til Eiker Open, så rett hjem for å vaske og støvsuge leilighet, vaske kopper og klær, pakke inn gaver, dra på butikken å handle mat med kjæresten, lage middag – og endelig kunne jeg slappe av. Ryggen gjorde utrolig vondt, og det eneste som hjelper er å ligge på ryggen. Slo med ned på sofaen, men utslitt som jeg var så sovnet jeg etter ganske kort tid. Og var umulig å vekke!

Der sov jeg hele natta, fullt påkledd, med sminke og alt! Og det er virkelig beautymistake nummer 1! Iallefall når jeg skal på julebord i kveld. Følte meg langt fra Fresh da jeg voknet i morgest. Huff å huff…

Nå har jeg en like stressende dag fordi jeg sov alt for lenge. Må ordne opp i leiligheten, gjøre eksamensoppgaver i noen timer, pugge/lese til eksamen, finne antrekk for kvelden, fikse negler. Og jeg må dra herfra allerede i 5 tiden. Altså .. bare 4 timer til! Tia flyyyyyr….

Feeling good? – Not so much!

0 kommentarer

Siste innlegg