I love it

I natt sov jeg bare 3,5 timer fordi jeg måtte opp klokken 6 for å dra på jobb. Når jeg sover noen timer midt på dagen så er det ikke så lett å få sove om natten, men dagen på jobb gikk veldig greit likevel. Men nå er både ribbein og rygg halveis ødelagt kjennes det ut som. Jeg greier jo ikke å sitte flere timer i strekk, det tar halveis knekken på meg. Og på job har jeg ikke så mange alternativ.

Men for en fantastisk dag da. Det snødde da jeg dro fra huset i morgest, og nesten hele dagen da jeg var på jobb. Det har sikkert kommet 20cm med snø. I love it! Nå er det endelig ordentlig julestemning, og jeg har på følelsen at snøen har kommet for å bli.

I postkassen lå Det Nye og ventet på meg også, herlig! God å komme hjem å sette seg ned meg god middag og Det nye. I morgen må vi opp tidlig igjen fordi vi skal på møte. Det blir spennende. Herregud, jeg er stresset, spent og ivrig på en gang. Nesten litt vanskelig å fokusere på eksamen akkurat nå

0 kommentarer

Siste innlegg