Risikosport?

Nå har jeg vært ute å gått en fin tur i det herlige været. Men fordi de akkurat har brøytet på veiene var det suuperglatt. Jeg er livredd for å falle siden jeg er gravid og har bestemt meg for at det absolutt ikke skal skje. (I fjor datt jeg hele tiden, nesten hver dag da jeg var på vei til bussen. Men det skyldes mest sannsynlig skotøyet jeg valgte) Men selv om jeg hadde gode sko i dag, holdt jeg på å skli. Det var like før jeg datt så lang jeg er, men Heldigvis var det bare nesten. Resten av turen gikk jeg supersakte bare for å være forsiktig nok. Det er litt risikosport å gå på tur i dette føre med baby i magen. 

Vi er så heldig som har fått så mye snø!

1 kommentar
    1. ja uff, det er ikke gøy å være redd for å dette. Jeg gjør det heeele tiden, og det kan jo skje den beste! Men det går nok bra, lykke til uansett!

Siste innlegg