Gale desperate mennesker

Herregud så irritert jeg er på gale mennesker på juleshopping. I dag var det helt Kaos i byen, det er det ofte på Lørdager men i dag var det ekstremt ille. Det virker som noen mennesker har fått et virus i hjernen eller noe, de går rundt i en sykelig modus, dytter folk rundt og tenker kun på seg selv.

Dagens situasjoner: Jeg sto inne på en skobutikk og så på noen sko. Rett ved hylla der skoene sto foran meg. Så kommer det er kjærring og går bort hvor jeg står, og dytter  til meg hardt, slik at hun kan presse seg foran der jeg står. At det er mulig?! Mennesker kan da ikke bare gå bort å dytte villt fremmede folk og forvente at det er ok?! Jeg ble skikkelig sint og fortalte henne hva jeg mente! Hun sa ikke et ord….

Senere var jeg ute og gikk mellom Trondheim torg og Mercur. Da var det en gammel gubbe som tråkket på meg og dyttet meg bortover. Noe som er VELDIG ILLE å gjøre mot ei gravid dame! Jeg datt nesten og det verste av alt er at det eneste han sier er “Sånn er det bare!! Djesøs, hvor er det blitt av normal folkeskikk? Igjen måtte jeg fortelle at SÅNN ER DET ABSOLUTT IKKE! og at han burde skjerpe seg. Og med dette var byturen over.

Det tok kaka. Jeg skal ALDRI mer i byen før Jul og er GLAD jeg er ferdig med julegavene. Folk er jo helt desperate. Det er flaut å se på hvordan mennesker oppfører seg i julerushet. Det er rett og slett ikke trygt for gravide å gå rundt slik tilstanden er i butikkene disse dager. Hvor man kan forvente å bli dyttet så man faller, og dyttet i magen osv. Når ble egentlig mennesker såå desperate?! 

Never again!

 

2 kommentarer

Siste innlegg