Oppkast er en fin start

I går la jeg meg i riktig tid med tanke på at jeg skulle opp tidlig på eksamen i dag. Men da jeg hadde sovet et par timer voknet jeg av at jeg halveis hadde kastet opp. Fysj, så ekkelt. Måtte stå opp for å spise, drikke og pusse tennene på nytt for å få bort oppkastsmaken. Ikke den beste opplevelsen rett før eksamen akkurat. Menmen, jeg sovnet igjen og hadde ingen problemer med å stå opp 6 i morgest. For første dag på lenge kjente jeg INGEN smerte i ryggen da jeg voknet. Hurra!

Selv om jeg ikke hadde vondt da jeg voknet fikk jeg veldig vondt da jeg skulle kle på meg, og det var en større utfordring enn jeg hadde trodd. Å ha på seg sko var nesten umulig. Tok meg sikkert 5 min bare å få på skoene, og 5 min bare for å få på 2 par sokker. Heldigvis hadde jeg lagt inn dette i tidsberegningen da jeg satte på vekkerklokken i går.

Kom meg omsider til eksamen. Eksamen gikk OK – tror jeg. Men man kan aldri vite. Får ikke resultatet før Januar, men jeg krysser fingrene. Det må jo bare gå bra! Nå er det endelig juleferie! JIPPI!! For en deilig følelse. 

2 kommentarer

Siste innlegg