Statusrapport uke 32 og magebilde

TERMIN: Februar  2012

UKE: 32

TID IGJEN TIL TERMIN:  Rundt 8 uker, utrolig hvor fort tiden går

NESTE KONTROLL: 19. Desember

KJØNN: Babyboy <3

UTÅLMODIG: Nei faktisk ikke, men skulle gjerne ha vært foruten ryggsmerter og ribbeinsplager. Er litt småutålmodig kun på grunn av smerten

HODET NED: Nei, så gleder meg til å høre hva Jordmor har å si på Mandag

AKTIVITET INNENFRA: Masse, verdens beste følelse!

BESTEMT NAVN: JA, men det får dere ikke vite enda

VEKTØKNING:  Har gått opp 8 kg frem til nå tror jeg, har ikke veid meg på ei stund

VANN I KROPPEN:  Nei, Luckily

BARNEROM: Nei not yet

UTSTYR:  Har alt, jeg er alltid ut i god tid

MANGLENDE UTSTYR: Kanskje jeg plutselig finner ut at jeg mangler noe, men ikke som jeg vet akkurat nå

STREKKMERKER:  Ingen strekkmerker

MELK I BRYSTENE:  Ikke enda

OM FØDSELEN: Tror jeg har litt fødselsangst

PLAGER: Har nettopp fått diagnosen Akutt bekkenløsning, ikke så veldig gøy akkurat

OPPEGÅENDE:  Ja det vil jeg si

 

SULTEN: Ja er sulten hele tiden

KYNNERE: Ingen, er det normalt da?

MATKIKK: Godis, naaam

TUNGT: Nei, men det er tungt å ha bekkenløsing og ryggsmerter 

HØYGRAVID: Nei, se på magen min da:


20 kommentarer

Siste innlegg