Helt Jævli

I dag hadde jeg  ingen andre planer enn å trene, gå tur, slappe av og nyte å ikke ha full timeplan. Merker alt roer seg i helgene, får liksom ikke gjort ting fordi mange steder er stengt osv. SÅ da får jeg bare roe ned tempoet selv også. Og det er jo egentlig like greit, tror jeg trenger det etter en stressende uke.

Det har visst snødd en del i natt, og det snødde fortsatt da jeg skulle gå på tur. Pakket meg inn i bobblebokse, bobblejakke, ordentlige vintersko og hadde på hansker. SÅ var godt rustet til å gå en tur i vinterværet. Men jeg glemte visst av Lua, så det ble kaldt likevel. Det verste av alt var at ingen veier var brøytet, så jeg måtte kave meg gjennom dypsnø hele veien. Turen min tok 1 og en halv time! Heregud, det var ikke planen, følte jeg satte meg fast over alt, og at veien var endeløs. Det var strevsomt det. Fikk vondt overalt!

Heldigvis hadde jeg med meg vann på turen, det var veldig nødvending. Men på grunn av at det var så kaldt ute så speiket vannet, og da det var lite vann igjen i flaska speiket alt til is og ble umulig å drikke. I tillegg Sluttet mobilen å fungere, den streiket og slo seg av helt uten grunn. Er litt avhengig av å ha en mobil som fungerer når jeg går på lang tur i snø og ødemark, høygravid i kulda! Må ha mulighet til å ringe noen hvis det skulle skje noe, så  fikk mest lyst å morde mobilen min! Kommer nok til å gjøre det snart, dette holder ikke. Må ha en telefon jeg kan stole på!

3 kommentarer

Siste innlegg