Just so You know it

Da jeg voknet i dag hadde det kommet en meter med snø! At det er mulig. Det var jo helt bart og p vei til å bli sommer før snøen kom igjen. Nå er det full vinter. Fint for de som liker ski og snowboard i påsken, men jeg elsket at det var bart, for da var det så fint å gå på trilleturer. Selv om det var snøstorm så gikk vi en liten trilletur likevel.

By the way: Så plagsomt at noen hacker blogg.no. Hver gang jeg har skullet logge meg på så har det vært umulig å komme seg inn på siden. SLik var det i går også, derfor har jeg ikek fått blogget noe. Men ser ut som det fungerer greit igjen nå, satser på at blogg.no folka får fikset opp i problemene.

I dag var vi på middag hos svigers. Fikk servert goood mat, og jeg spiste meg stappmett. Lukas koset seg mye også. Alltid trivelig å dra på besøk hos folk, jeg er jo så selskapssyk hele tiden, hehe…

0 kommentarer

Siste innlegg