En tidlig start

I dag startet dagen tidlig for min del, 06.30. Ja, det er svært tidlig til å være meg, som egentlig bruker å sove til 11.30. Lukas har så godt sovehjerte så han sov videre da jeg sto opp. RAkk å ordne meg,rydde hus, vaske kopper å brette klær før farmora til Lukas kom for å hente han. Hun skulle være barnevakt fordi jeg hadde time til legen for en svært forsinket 6-ukers kontroll. Det er jo cirka 9 uker siden jeg fødte nå, men sånn er det når det er kø hos legen. Laaang ventetid! 

Legen sa det ikke så ut som jeg hadde født, og det er jo godt å høre. Alt var tipp topp, så nå kan jeg bare fortsette å kjøre på med trening for fullt! Herlig! Nå skal det bli mange joggeturer fremover, og masse styretrening. Elsker å trene så det var gode nyheter.

Var å så på leiligheten vår i dag. Vi flytter om 2,5 uker. De er ikke ferdig med den enda, men de hadde kommet langt. jøkkene er også satt inn. Det var sååååå fint, å såå koselig. SOm jeg gleder meg til å flytte nå!!! Cant wait!!!! Men jeg bør nok hive meg rundt å pakke litt mer.

Rommet til Lukas

 

Vi får Type Dobbeldør på Soverommet! Stilig

3 kommentarer

Siste innlegg