Min bursdag

I går hadde jeg bursdag. Kjæresten min måtte på jobb, men sluttet heldigvis så tidlig som 3. Det var knallvær i går, og strålende sol. SÅ jeg og Lukas koset oss ute i finværet. Det var en perfekt start på bursdagen min. Da kjæresten min var ferdig på jobb måtte vi på et lite møte mens Lukas var hos farmor og tantene sine. Da møtet var ferdig hentet vi Lukas og dro på middag sammen med familien min. Spiste og koset oss og jeg fikk mange fine gaver. Noen kan du se i innlegget under. Da vi var ferdig med middagen dro vi hjem til familien til kjæresten min, min svigerfamilie og der fikk jeg også mange flotte gaver. Fikk også kake og bursdagssang. Utrolig koselig! Hadde en strålende bursdag fra jeg våknet til jeg la meg! Koset mg hele dagen!


Søte Victoria som laget så god kake:)

3 kommentarer

Siste innlegg