I totally forgot to tell you

Jeg har helt glemt å fortelle at jeg hadde kjøretime på Tirsdagen! Det var en helt ordinær kjøretime hvor vi skulle øve på på og avkjøring på høyhastighetsvei! Jeg var så smart at jeg nevnte til kjørelæreren at jeg er livredd for å kjøre i tuneller, og da ble det jammen tunnelltrening I tillegg!

 

Kjøretimen gikk utrolig bra, og det å kjøre i tuneller var ikke så ille som jeg hadde trodd. Det er jo faktisk god plass til biler i begge retningene i tuneller, og ikke så trangt som det ser ut som! 

Da kjøretimen var ferdig kom kjørelæreren med noen kommentarer som overrasket meg veldig!


?Ja, da melder jeg deg opp til førerprøven da?

 

Omg! Allerede??? Dette synes jeg har gått fort! Jeg føler meg likevell veldig klar nå, fori jeg er så trygg bak rattet. Dette blir spennende.


1 kommentar

Siste innlegg