Perfekt mamma og Lukas-dag

Lukas sovnet 17.30 i går kveld, før kveldstellet og før grøt. Men jeg lot han bare sove, han var jo så trøtt stakkar. Da han våknet for amming i løpet av natta fikk jeg skiftet på han slik at han fikk sove i noe mer behagelig. Jeg hadde på følelsen av at han kom til å våkne supertidlig i dag, men han våknet ikke før vekkerklokka ringte 06.30. Alt for tidlig for meg, men da måtte kjæresten opp, og siden Lukas våknet da, måtte jeg opp jeg også.

Det gikk ikke lange tiden før vi ble så trøtte at vi sovnet begge to, og gikk glipp av babysang i kirka som vi hadde planer om å delta på. I dag var det mer fristene å bare ta seg en dupp, Sånn er det bare noen dager.

Da vi sto opp igjen fant jeg ut at jeg ville teste ut Parkdressen til Lukas for første gang, og den satt helt perfekt. Den er så behagelig og god, med ull inni. Været var veldig surt, men hadde på ull og fleece under dressen, så Lukas var varm og god da vi gikk ut en tur. I dag fikk Lukas prøve babydissa alene for første gang, og han koset seg kjempe masse! Stortrivdes når han ble vugget frem og tilbake. 

Etterpå tuslet vi en tur slik at han fikk se seg litt rundt, jeg gikk å bar han. Tuslet litt i sandkassa og koset oss. Prøvde sportsdelen på vogna også, bare sånn at han fikk komme litt mer opp å se omgivelsene bedre enn han gjør i baggen. Å som han trivdes! 

Da vi kom inn igjen har vi bare leket oss, sunget, sett film og hadd en skikkelig mamma-Lukas dag <3 Nå har han sovnet, og kommer no til å sove noen timer, søtnosen min. Får nesten bare lyst å vekke han fordi jeg savner han allerede <3

2 kommentarer

Siste innlegg