Happy Birthday!!!!!

For en herlig dag! Jeg elsker dager når vi gjør mye, og bare koser oss!  Startet dagen med mye kos og avslapping, før vi ordnet oss for å dra i Bursdag hos min pappa, Lukas bestefar. Søstra mi og kjæresten kom å hentet oss, for kjæresten min hadde dratt for å møte noen på skolen, for å lese til eksamen han har i morgen.

Hos pappa fikk vi servert den nydeligste sjokoladekaken jeg har smakt! Smaken er helt ubeskrivelig, så jeg spiste mildt sagt mye! Masse annet  godt sto også på bordet. Det var så hyggelig å møte familien hos pappa igjen, både søstra mi som ikke ville være med på bilde, og broren min! Lukas og Ariana koset seg masse de også, de elsker jo oppmerksomhet begge to, og det var det MYE av idag! De koset seg sammen på gulvet også, de har jo kommet i alderen hvor de setter stor pris på andre babyer! 




 Nydelige prinsen min som hadde pyntet seg med hvit skjorte
 Da vi kom hjem laget jeg middag til Lukas, og verdens beste smootie til meg selv. Deretter dro vi på butikken sammens med Eli, for der skulle vi ha kosekveld senere på kvelden! 

Hva har du gjort i dag? 

0 kommentarer

Siste innlegg