Vet dere hva?

Jeg liker vinteren jeg.

Og da jeg tittet ut vinduet i morgest fikk jeg en god følelse! Jeg ble sendt rett tilbake i tid, til da Lukas ble født! Han er jo vinterbarn, og plutselig kom alle minnene tilbake i fullfart! Herlig! Lukas synes også det er kjempe stas med snø. Når jeg holder han foran terassedøra og viser han snøen, så smiler han fra øre til øre: Og blir kjempe ivrig. Gleder meg til å leke med han i snøen når han blir litt eldre.

Fikk også prøve å kjøre i snøføre for første gang i dag. Måtte hente dekkene våre som vi ikke fikk med i går. De sa de hadde glemt å legge de i bila, men prisen vi betalte var riktig visstnok. Deretter kjørte jeg min kjære kjæreste på skolen. Og hjem igjen. Det var KAOS på veiene, en buss som delvis blokkerte ei rundkjøring, for der sto han fast, biler som måtte ta Uturn i en fil, og det var rååglatt, enda vi har piggdekk!!

Jeg er ekstremt forsiktig, siden jeg har Lukas  i bila, og aldri har kjørt på sånn føre tidligere. Der andre kjører i 50, kjører jeg i 20. Hehhe, ikke rart det blir lange køer bak meg. Men jeg tilpasser meg føret, og kjører ikke fortere enn jeg mestrer når det er så glatt. Litt senere i dag må jeg ut å kjøre igjen, for da skal Lukas på sykehuset en liten tur…. 

0 kommentarer

Siste innlegg