På sykehuset

I dag kjørte jeg til Sykehuset med Lukas, han skulle nemlig på kontroll. Må si det var utfordrende å kjøre til sentrum i snøstorm, mye trafikk og glatt føre. Å ikke mist: Parkere uten noe sikt! Men det gikk voerraskende bra, jeg greide å bevare roen, og tok utfordringen på strak arm!

Legeundersøkelsen gikk bra, Lukas er tipptopp! Men han likte ikke legen som sjekket han. Han gråt under hele undersøkelsen. Det er stor forskjell på leger altså. han i dag var flink nok han, men tok seg ikke noe tid til å prate til Lukas å oppnå kontakt. Han gjorde bare det han skulle, og ferdig med det. Med babyer og små barn bør man egentlig ta seg litt bedre tid, slik at barnet skal føle seg trygg. Men mammakos etterpå funket som fjell det, Lukas er lett å trøste, gullgutten min <3

Etterpå dro vi På citySyd en tur, og Tillerområdet. Handlet ferdig enda flere julegaver, og det er så godt å ha kommet så langt. Tror jeg er ferdig med rundt 11 stk, og mangler 12. SÅ er jo strax over halvveis. Not bad! 

 Himmelen utenfor CitySYd var helt fantastisk! Minnet meg veldig om Florida, og fikk akkutt trang på å dra tilbake dit

 Lukas storkoset seg på barnashus <3 Hadde veldig lyst på Bright starts, iallefall prisskiltet. 

Hva har du gjort i dag? 

6 kommentarer

Siste innlegg