Vitne til ulykke

I dag var vi nesten vitne til en ulykke da vi var ute å kjørte. VI så heldigvis ikke akkurat da dt hendte, men kom dit rett etter at det hadde skjedd, før ambulanse og politi var på plass. Mange hadde stoppet for å hjelpe til, og andre bilene ble dirigert bort fra stedet. Vi måtte kjøre forbi de to bilene som hadde krasjet! Da vi nærmer oss, sier kjæresten min “ikke se ned”! Men jeg så jo at det lå ei dame der i veien, og ville jo se hvordan det sto til med henne.

Dama lå halveis inne i den skadde bilen, mens hode,rygg og skuldre lå på veien. Heregud! Det så forferdelig ut. MEn hun var hverken blodig eller ubevisst. Så hun hadde smerter, men hun var heldigvis våken. Da vi kjørte 5 minutter til møtte vi både på politibil, og ambulanse. Og noen minutter senere leste jeg på nettavisen at 4 var skadd og sendt til sykehus. Huff, det er så ekkelt å se slike ulykker.

Man måååv ære forsiktig på føret her! Det er sykt glatt ute. Da jeg kjørte i dag, lå jeg i 20 og 30 hele tiden. Enda fartsgrensa noen steder var 70. Det var rett og slett uforsvarlig å kjøre fortere. Bilen spinnet delvis selv om jeg kjørte SÅ sakte! SKummelt! 

4 kommentarer

Siste innlegg