Rema 1000, jeg er rimelig sjokkert

Ok, litt overdrever der da, MEEEN… Jeg har funnet en vare på Rema som svinger så mye i pris at det er helt sykt. Fra 8 kroner til 26 kroner på kort tid! At det går an, lurer på hvorfor det er sånn?

I sommer kostet en isbergsalat 16 kroner, i høst kunne man få den til 8 kroner en uke. Så gikk den opp til 19 kroner. Og uken etter kostet den 26 kr! For en salat: nesten 30 kr. Da velger jeg heller en annen butikk, tror ikke det er noen andre som tar den stive prisen, ikke som jeg har sett iallefall. Jeg elsker salat, og er storforbruker, men synes 30 kr for et lite salathode er litt drøyt. Da blir det jo flere hundre kroner i uken bare på salat. 

 

Har det noe med årstiden å gjøre? Billigere om sommeren, dyrere om vinteren?

 

Jeg har iallefall ALDRI sett et produkt som svinger såååå mye i pris!

 

dw12dt
9 kommentarer

Siste innlegg