Bare 6 måneder forsinket

I dag har jeg og Lukas hatt besøk av fibernett montører, så endelig har vi fått TV og internett i leiligheten! Det skulle egentlig være klart da vi flyttet inn i Mai, men det var sykt forsinket. 6 måneder senere er det endelig på plass! Den som venter på noe bra…… venter ikke forgjeves! SÅ nå slipper vi å slite med treeeg internett, for vi skal ha 70mgb linje (om det sier dere noe, kjapt iallefall) Herlig å ha det på plass.

Lukas har sovnet, og har sin 1. dupp nå, og jeg tror jeg skal ta noen minutter på øyet selv også. Det ble en sen natt som vanlig, og da er det godt å sove litt ekstra på dagen. På Onsdagen har jeg fått time hos legen igjen, siden jeg er slappere enn hva som er normalt… Håper de finner ut av det. 

¨
Søtnosen til mamman sin <3 

2 kommentarer

Siste innlegg