Aldri igjen!

I dag har jeg ikke blogget noe særlig fordi jeg har vært på farten HELE dagen!!! Først kjørte jeg kjæresten min til jobb. Og for en gangs skyld valgte jeg å ta på meg høye hæler, siden jeg og mamma skulle ut å farte litt senere på dagen! Men det er siste gangen jeg kjører med høye hæler- Foten satte seg fast mellom gass og brems, og da jeg skulle bremse, kom foten heller borti gassen! Skummelt! 

But anyway! Etter jeg hadde kjørt kjæresten på jobb, dro jeg og Lukas på City SYd. DET VAR KAOS! Og det allerede klokka 11 på formiddagen. Hva skjeer da? Folk er jo helt crazy! Måtte parkere så langt unna man kan komme, for det var stappfult over alt. Si meg, ER IKKE FOLK PÅ JOBB?

Fikk gått gjennom hele senteret og kjøpte masse fint til meg selv! Det skal dere få se litt senere.

Videre så plukket vi opp Ariana, hun skulle vi passe fordi søs skulle pakke til flytting på Mandag. Og så plukket vi opp mamma og deretter kjørte jeg oss til Ikea. Der handlet vi litt småtterier, babyene fikk middag, og så dro vi hjem igjen. 

En ting: det er bare jeg som gjør husarbeid midt på natta. KAnskje på tide å finne senga? 

I morgen har jeg MYE Å gjøre

2 kommentarer

Siste innlegg