Fest med jobben som brått ble avsluttet

I kveld har vi hatt lutefiskaften på jobben. Det er en tradisjon vi har hvert år før jul, og man kan velge om man vil spise lutefisk eller julemiddag. Jeg valgte selvfølgelig Julemiddag, for jeg er skeptisk på mat jeg ikke er vant med. Hadde set frem til å treffe alle sammen igjen, for det er jo så lenge siden jeg har vært der nå. Og det var kjempe koselig å se alle sammen. God mat, og trivelig selskap. Var godt å bli litt oppdattert igjen. 

Alex skulle være hjemme med Lukas “alene” for første gang. Og det gikk bra, helt til Lukas ble veldig mammasyk. Han ammer jo fortsatt på natta, og nektet å sove videre fordi han ikke ble ammet. Derfor måtte jeg avslutte lutefiskaftenen litt tidligere enn planlagt. Men lille gullet kommer først uansett hva! Da jeg kom hjem og fikk ammet han, sovnet han på et blunk, og nå somver han søtt i senga si. 


Elsker denne kjolen, og vurderte å bruke den i kveld. Men ombestemte meg i siste liten. Den er litt for brude–aktig. Da jeg brukte den i USA og dro på butikken, kom folk bort til meg og kjæresten for å si GRATULERER: De trodde nemlig vi hadde giftet oss 

Er foresten med i en konkuranse om å teste ut en ny maskara. Håper jeg blir en av vinnerne, jeg er nemlig fortsatt på utkikk etter den perfekte maskara. 

CL88FY
2 kommentarer

Siste innlegg