Som et heftig fall på snowboard

BUrde egentlig sove nå, men så presterte jeg å sovne da jeg la Lukas i 8 tiden. VÅknet nå fullt påkledd, med gårsdagens sminke, og da var det bare å stå opp, dusje, og ordne seg for natta. Liker ikke å sove med sminke, det er så ekkelt når man våkner dagen etterpå!

I dag (Lørdag) startet jeg dagen med en herlig treningsøkt. Lukas ble levert hos tante som skulle passe han imens, og jeg var med på min første treningstime på 9 år; Mage! Jeg var nok den svakeste på hele timen, og ga opp lenge før alle andre. IKke greide jeg alle øvelsene heller, men jeg kan ikke forvente at magen er like sterk som den var før graviditeten – jeg har jo ikke akkurat prioritert trening de siste månedene, så dette kommer nok med tiden! Jeg er iallefall positiv, sterk skal jeg bli!

Kroppen kjennes mørbanket, det er som jeg har hatt et heftig fall på snowboard. Men det er godt å kjenne at man har trent!

Etter treningsøkta dro jeg og tok solarium. Har aldri vært noe fan av det, siden jeg tror det er dårlig for huden, men en gang i ny og ned kan vell ikke skade? Fikk faktisk litt skille etter 16 minutter. Herlig!


Resten av kvelden var det hjemmekos med Lukas og kjæresten, med lasagne og julemusikk! Det er så koselig med julestemning!

Har du hatt en strålede Lørdag? 

2 kommentarer

Siste innlegg