Jeg delte meg opp på Julaften

Julaften dette året ble litt spesiell. Vi skulle nemlig feire hjemme hos min familie og hos kjærestens familie. Det var mye frem og tilbake, og tilslutt endte det med at jeg spiste julemiddag hos mamma med resten av familien min, og kjæresten spiste middagen hos sin familie. Deretter skulle jeg åpne gavene jeg hadde hos mamma, før jeg og Lukas kjørte videre til pappsen og familien der. 

Jeg dro til mamma i 4 tiden, og vi var de første som kom. Søstersen og hennes lille familie kom rett før middagen var ferdig. Det ble servert ribbe, pinnekjøtt og mye annet godt. Lukas fikk vanlig babymat, og var veldig fornøyd med det. Etter middagen ble han trøtt og suttrete, men ville ikke sove. Derfor kom julenissen på besøk! Det synes Ariana var utrolig stas, men Lukas var skeptisk. Men da han fikk gaven fra julenissen ble han veldig fornøyd og koset seg i flere timer med den mens vi andre åpnet gaver. For en koselig kveld. Etter noen timer kjørte vi til Kleins Familiy. 


Lukas hadde på seg matrosdrakt fra Barnas Hus, og jeg hadde på kjole fra StyleByStars. Ariana kjole fra PompDeLuxue

2 kommentarer

Siste innlegg