Du ser meg i Kamille!

Da er jeg å finne i Kamille som kom ut i butikkene i dag. De intervjuet meg om min skogalskap. Heheh. Ja jeg har jo over 300 par sko (tro det eller ei) Utrolig gøy iallefall! 

 

Dette skriver Kamille:

Et rykende ferskt Kamille er kommet fra trykkeriet – i salg fra fredag. Vi har viet det til kjærligheten. ♥ Vi har blant annet snakket med ekteparet Tore André og Bjarne om deres vei til å bli foreldre, vi har skrevet om kjærlighet som har overvunnet alt, snakket med tre kule damer om hva de digger mest (blant annet sko!), bladet er proppfullt av deilig mote, skjønnhet, velvære, mat, interiør, humor og gode historier. Portrettintervjuet denne gangen er med Anbjørg Sætre Håtun, hvor hun forteller om det å bli syk igjen, om å miste håret og om sin store kjærlighet.

33 kommentarer

Siste innlegg