Im Proud

I dag er jeg utrolig stolt over meg selv; jeg hadde på vekkerklokka 06.30 for å dra på trening!!! Lukas våknet han også, men ville helst sove videre. Men jeg skulle være på treningssenteret til klokka 9, så vi rakk ikke mer soving. MÅ innrømme senga fristet litt mer enn trening så tidlig, men jeg hadde bestemt meg, på trening skulle jeg!

Klokken 9 trappet jeg opp på treningssenteret og var klar for en Step time. Timen var knallhard, tar man i nok så blir man sliten. Men selv etter 60 minutter var jeg ikke helt fornøyd. Da kjørte jeg på med enda 30 minutter med kondisjon, og DAA først var jeg fornøyd. Synes innsatsen min var super i dag, og jeg er stolt over meg selv!

På treningssenteret var det dramatikk: Plutselig kom det en ambulanse, som hadde med seg en båre. Nysgjerrig som er jeg så måtte jeg følge etter for å se hva som hadde skjedd. Jeg  tror det var ei dame som hadde fallt mens hun tok knebøy med ei tung vektstang. AU! 

Åh, som jeg har lyst på brunt hår igjen. Skal skal ikke? Skal skal ikke? 

14 kommentarer

Siste innlegg