Er det mulig???

I går sovnet jeg da jeg la Lukas for kvelden klokka 20.00. Kjæresten min prøvde å vekke meg et par ganger, uten hell. Jeg hadde nemlig kun sover 4 timer natten før, så jeg var stuptrøtt. Lukas har fått  ny døgnrytme den siste tiden, på grunn av at vi har på vekking så tidlig på hverdagene. Så nå står han opp fra 06.00 til 07.00 hver eneste dag. Det er uvant!

I dag startet dagen 06.00. Men siden jeg la meg så tidlig i går, var det heeelt greit, selv om det er Søndag!

Gårsdagen var vi kun hjemme, det var nemlig full storm i Trøndelag, og på nyhetene sto det at folk ble anbefalt å holde seg innendørs. Derfor droppet jeg og Lukas alle planene vi hadde, og leket oss hjemme istede. Så fikk vi besøk av Luaks tante og farmor. Det var koselig!

I og med at jeg sov bort hele Lørdagen føler jeg heøga har gått AAAAALT for fort. Men takk og pris for permisjon : Da er nesten hver dag helg! Heheh

Har du hatt ei fin helg? 

4 kommentarer

Siste innlegg